Arkadaşlar merhaba. Ben 40,gün önce sezaryen ile doğum yaptım. İlk zamanlar kanamam oldu ama böyle oluk oluk akarcasına değil. 25 gün sonra bitti kanamam. Sonra bir hafta hiç kanama yoktu sonra bi başladı adet dönemimde bile böyle olmuyordu. 4-5 gündür yoğun kanamam başladı yarın kırkımız dolacak. Benimle aynı problemi yaşayan var mı çok korkuyorum. Doğumdan bir hafta sonra doktor ultrasondan bakmıştı temiz demişti