Merhabalar dün gece bebeğim ara ara inleyerek uyandı üç dört defa en sonunda yanıma geldi bir baktım teni sıcacık ateşini ölçtüm 37.9 üstünü çıkardım az da calpol verdim uyudu. Öğlen yolculuk yapacaktık 5-6 saatlik hafiften ateşi vardı yine verdim bu arada geceleri zibinla yatiriyorum çok sıcak diye pencereler de açık acaba usuttu mu dedim. Yolculuk boyunca bir şeyi yoktu eve girer girmez bir baktım titriyor ateşi 38.8hemen ılık duş aldırdım yine calpol verdim on beş dk içinde düştü yine ateşi uyudu sonra. Şuan ölçtüm 37.9 yine ama hiç birşeyi yok boğazında sesinde vs. Keyfi de yerindeydi diş belirtisi de pek yok yani kabarma falan. Ama eller sürekli ağızda salya var biraz çok endişelendim. Geçenlerde bir arkadaşımın bebeği covid olup ateşten havale geçirdi çok korkuyorum kaç olursa acile gitmeliyim ? Bir de dün koltuğa çıkarken sırt üstü düştü azcik ağladı emince sustu ama kusma vs bişey olmadı kafasını falan da vurmadı zaten sırt üstü düştü gecesinde ateşlenme oldu işte acaba diyorum onla ilgisi olabilir mi aklıma her şey geliyor. Ateş genelde gövdesinde. Başında pek yok bacakları falan da serin ama vücudu sıcacık