Mizmizmyrtle Saçlarım şuan çok uzadı aslında hep kısa kullanırdım ama 1 buçuk senedir hiç kestirmedim hamilelikte daha da hızlı uzadı şimdi eşim kestirmemi hiç istemiyor uzun saç çok güzel diyor ama ben hep kısaya alışmışım bakınca da kısa daha iyi sanki He diyorum sizce kestirmeli miyim yoksa uzun saça devam mı 🤞🏻
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mizmizmyrtle Kısa evet güzel ama uzun da kullanabilirsiniz değişiklik olur bu en son attığınız ise uzun diye bahsettiğiniz gayet güzel yakışmış 😊
Mizmizmyrtle MiracAlpinveUmutunAnnesi evet benim uzun anlayışı bu kendimi bildim bileli kısa kullandığım için foto bahardan ama şuanda da bu boyda 😂