Sule34 benim kızımda 6,5 aylık gece uykusunda hep ağlıyo gözleri kapalı. Gece 2 gibi uyanıyo 4’e kadar uyanık. Bu gecede 1:45’te uyandı 3:30’da uyudu. Sanki sığamıyo yatağına. Krize girdi. Beşiğinden alıyorum napacağını bilemiyor sürekli ellerini vurdu kendine bana. Salladım olmadı pışpışladım olmadı. Mama yapayım belki acıkmıştır dedim gidemedim bas bas bağırarak ağladı. Eline oyuncak verdim asla istemedi. Hiç telefon vermememe rağmen açtım hemen çizgi film iki dakika oyalandı onunla mamasını yaptım. İçmesine rağmen yine uyumadı. Bide sıcak cam açık tüm mahalle duydu sesini. Çok zor geçiyo şu aralar.