Kagansmother şuan koronayız bebeğim 13 aylık . Calpol dolven dönüşümlü verdim .calpoldan pek yarar göremedim . Günde 3 kere 4 kere ılık duşa sokup çıkardım 10 ar dakika .ve kafası arada kurudukca ıslattım ,yüzünü yıkadım . Tavuk sulu çorbalar ve meyve verdim .doktor antibiyotik şurup yazmıştı acilde birde onu kullandık dirençliydi ateş ama bugün iyiyiz çok şükür birde burnunun hep açık kalmasını sağlayın .odalarınızı havalandırmayı da unutmayın insallah atlatırız ❤️