yuhumgeliy ben beşikte sallıyordum anne yanı ahşap beşiğinde. Ama uyku eğitimi vardı o aylarda. Akşam 9-10 yatıyor sabah 7 de kalkıyordu 6 ayından sonra. Bir gün akşam uyku saatinde kucağıma aldım şarkı söyledim sarıldım , e saati gelince uyudu kollarımda beşiğine koydum. Derken derken alıştı gitti. Uykusu gelince yatırıyorum uyuyor. Uzun zamandır bu şekilde uyuyor şuan 18 aylık