Merhaba kızlar 14 temmuzda kurtaj oldum. Test yaptım pozitif ve hala belirtileri var sinirlenince kasigim ağrıyor batma hissediyorum zaman zaman. Doktor kürtaj sonrasi kontrol etti yoktu birsey. Diyorum ikizdi de bu sonradan mı kesesi oluştu. Böke birsey mümkün mü