Merhaba kızlar bugün doktor kontrolümüz vardı oğlum 7 aylık bugüne kadar çoğu sebzeyi meyveyi yoğurdu yedi. doktorumiz 3 öğün yesin artık kahvaltı da yapsın dedi oğlum çok iştahlı değil ek gıdada anne sütüne düşkün ama bakalım umarım alışır
Doktorumuz yumurta sarısini yiyebilir dedi yumurta hangi marka kullanıyorsunuz bilgim yok hiç. bebisler için organik mi olması gerek
Peynir de ben kendim yapmayı düşünüyorum lor peyniri ama her zaman yapamazsam onda da marka önerirseniz sevinirim