Her yöntemi denemiş biri olarak en etkilisini sölicem keain dene çözüm. Kriz zaten 5-7-9 dan birinde gelir saat olarak akşam. Bu saatlere dikkat et ve en az 3 saat sürüyor. Başta bişi yapamıyordum şimdi çözdüm 1 haftadır. Odayı karart loş olsun kolik müziği aç sonra kundakla ve odad agit gel sürekli zıplayarak vals yapmıs gibi ve ağzında sürekli piş pıi yap ve o saatler gelmeden çnce mutlaka gaz ilacı içir gazla birleince fena oluyor benimkinde kolik dısında reflü var tarif edemem durumu. Bu yöntemle 3 kriz atşattım hafif . Yine ağlıyor ama aralıksız olmuyor sonra da kendiliğinden uykuya dalıyor