emsare yaa merak ettim yegeniniz erken yürümeye başladı diye içe veya dışa basma gibi sorunlari oldu mu benim oğlum da 7,5 aylıkken adım atmaya başlamıştı ben cok erken diye hep engelledim 9,5 aylık tamamen yürümeye başladı şimdi içe dönük basıyor her erken yürüyen çocuk böyle mi acaba