Benim oğlum erken doğdu başlangıçta sütümde gelmedi sezeryandan dolayı mama verdk 3 saaatte bir 30 cc aonra sütüm geldi emzirme sonrası 1 saat sonra 30 cc mama verdim 2600 doğmultu 2300 e düşmüştü doktor çok kaybı var dedi ama çok şükğr toparladı bu şekilde mama 60 cc ye çıktı öğünde ama şimdi günde 3 kez mama istediği her an meme emiyo