Annembilir Oğlum özelde yatıyor fakat devlete rop muane tarihi alınmış onlarmi götürüyor yoksa o zamana kadar taburcumu oluyor
2papatya Annembilir belli bi süresi var o rop muayenesinin o yüzden son yapılması gereken tarihe almışlardır her ihtimale karsı. Çünkü sadece eğitim araştırma ve devlet hast. Oluyor bildiğim kadarıyla. O tarihte kadar bebeğiniz çıkarsa siz götürürsünüz çıkmazsa onlar götürüyor 🌸
Tubasahra Annembilir Kac haftalik doğdu.Suan durumu nasıl.Kuvezde rop muaynesi doktor gelip yapti.Sonra taburcu olurken bize tarih verildi o gune randevu alip biz gitmistik
kirmizibasliklikiz_ Annembilir bizde haftanin bir günü doktor geliyordu butun bebeklere bakip gidiyordu. Ama baska yere nasil goturulur bilemedim
Esoca38 Annembilir benimkini kuvezde çıktıktan sonra kendimiz götürmüştüm muanede çok ağladı beni odaya da almamışlardi ne kadar canı yandiysa çocuğumun biraz daha uzun sürse stresten sütüm kesilecekti neredeyse.. 😔
geberikgelin Böyle durumlarda biz bebegi kendimiz ambulansla götürüyorduk rop muayenesi icin ama genellikle doktor gelirdi bebegi muayeneye neden devletten alindiki randevu
Merse Yattığı hastanede rop muayenesi yapan doktor yoktur ondan götürürler genelde aileyi çağırıyorlar ama siz sorun yanında olmak istediğinizi söyleyin.
Annembilir Merse o zamana kadar çıkar belki diye ümitli bekliyorum bana randevu aldıklarını bile söylemediler ben bebeğimin epikriz raporunu istedim orda fark ettim
Annembilir Tubasahra 36+3 doğdu iki hafta geriden geliyordu 34 hafta durumunda birşey yok bildiğim kadarıyla akciğerleri de enfeksiyon var 15 gündür küvözde ne zaman çıkar bilmiyorum 😔
Tubasahra Annembilir İlk rop 1. ayında yapılır.Muhtemelen 15 gün için de taburcu olacağını düşünmüşlerdir.Allah kavustursun sizi.Taburcu olursa mutlaka rop muaynesine götürün.
Ayso5 Annembilir çok geçmiş olsun bizde 36 haftalık doğduk yaş akciger sendromundan ve tabi yogunbakim. Bize yapılmasına gerek yok dedi yaptırmadık. Konu için yardımım dokunmadı ama yazayım dedim. En en kısa zamanda kavusun bebeğinize 💚
kirmizibasliklikiz_ Esoca38 yok canı yanmiyor tuttuklari icin ve mudahale edildiği icin rahatsiz oluyorlar merak etmeyin.
Tanemduygu Annembilir canim merhaba bebim kizimda kuvozde kaldi uzunca bi sure cikti biz goturduk ropa onlar goturmemisti
Tanemduygu Annembilir saol canım aradan 4 sene geçti. Erken doğdu o yuzden kaldı hiç hatırlamak istemiyorum. Sonrası öncesi çok zorluydu ama heeepsi geçti