Kızlar bebegım pramatüre normalde 2 aylık duzeltilmiş 1 aylık gobek fıtıgı cıktı sureklı ıkınıyo gazını cıkartıyorum gene ıkınıyo kaakasını ben yardım edince tam cıkarabılıyo ıkınırken kızarıyo gobegı dısarı cıkıyo 1 yasıja kadar gecer dedıler ama gobek fıtıgı benım gıbı olanlar varmı acaba bu ıkınmaya care bulabılen anne varmı