Kızlar bebeğim 6 ay 8 günlük. Ek gıdaya yavaş yavaş başladık. Kabak patates buharda pişirip verdim ağzından attı çok yemek istemedi. Alışık olmadığı için böyle yapıyor sanırım. Yoğurt verdim şıpır şıpır yedi maşallah. Yalnız bi sıkıntımız var. Son günlerde hep huzursuz. Gece sürekli uyanıyor gündüzde sanki bi rahatsızlığı var gibi. Acaba hazır değil mi ek gıdaya? Bir hafta kadar bekleyip tekrar denemeyi düşünüyorum şuan. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda?