Lyla____ 2 saat arayla zorla uyandır emdir.bizimde yüksekti sarılık ne yapıp edip uyandırıyordum.bezini açıyordum,ayaklarına biraz uyanması için dokunuyordum,göğsüme alıyordum direk.sabret geçecek bu zamanlar.eğer az emiyorsa kaşık yada şırınga yardımı ile sağdığın sütü içir bebeğine.(biberonu önermiyorlar ben o hataya düştüm.biberondan içmek istiyordu memeyi istemiyordu.Cok zor vazgeçirdik biberondan.)emzirme hemşirem emdikten sonra 30 ml sağdığın sütü içir demişti.bende ona uydum aynısını yaptım.