SevgiSelim14 bebeğe test vermedik filyasyon ekibi muhtemelen geçmiştir ateşi çıkabilir demişti, doktoruna da yazdım ateşi için calpol ver başka bi durum olursa mutlaka haberleşelim demişti, çok şükür iki kez ateşi çıktı ama duş ve calpol ile indirdik.