mama Hanımlar merhaba. Uykudan nefret eden bir bebeğim var. Sabaha kadar uyutmak için uğraşıyorum ve artık ruhen de bedenen de tükenmiş durumdayım. Araştırdığım kadarıyla en güzel iyi geceler çayı humananınkiymiş. Kullanan var mı bu çayı?
Anacsevgidolumelek mama emziren anne cayindan sonra iyi geceler cayi da mi varmis rezene veya anason ayni etkiyi gostermez mi?
balannesiii mama cay değilde johnsons baby uyku yağı var canım bed time diye geciyor gece dus aldırıp yağı sürüp uyutunca bizde cok işi yaradı tesadüfmü bilmiyorum ama daha güzel uyumaya başladı bir dene istersen duş alınca rahatlıyolar zaten üstünede masaj iyice mayışıyolar
Bkt10 mama oğlumda yaradı ağlama krizlerimiz bitti diyebilirim sakinkeştirdi daha huzurlu oldu gazınıda aldı sanırım
mama balannesiii bunu da deneyeyim canım çok sağol. Fakat benim bebeğim banyo yapınca daha çok uyumuyor malesef
balannesiii mama tüh belki gündüzleri öyledir birde gece uykusundan önce yıkamayı dene bakalım dualarım sennle♥️
Dnzkizi Kubra09 ilk aylarda bende kullaniyordum bebegimide gayet ise yaradi mamasini da rezene ekleyip yapiyordum. Tahminen 1 su bardagina bi tatli kasigi cezvede kaynatabilirsiniz. Durjma gore koyu gelirse su eklersiniz veha seker