Kızlar bebeğim ilk doğduğu günden beri biraz katımsı sarı kaka yapardı şuan kusmuksu kaka yapıyor sıvımsı oldu biraz ama isal değil normal mi sizce bilgisi olan varmı hastaneye goturmelimiyim ? Bu arada emiyor ve mama takviyesi yapiyoruz ikiz oldukalri için