Kızlar benim çocuklardan once goguslerim büyüktü öyle ki kendime göre sutyen bulamıyorum diye çarşıdan gelip ağlamışlıgım bile var 😄 ilk oğlumda 2 sene emzirdim. Biraz sarkma biraz küçülme oldu tabi. Simdi ikinci oğlumda 1 yasinda emziriyorum. Ama goguslerim küçüldü sarktı.. Hatta sol göğsümü çok emmiyor o daha küçüldü. Eskiden destekli sutyen kesinlikle giyemeyen ben hafif destekli giyiyorum daha düzgün dursun diye. Sizce emzirme tamamen bittikten sonra düzelir mi eski haline dönmez ama bir nebze değişir mi yoksa mesela duştan sonra soğuk suyla yıkamak gibi yapabileceğim başka şeyler var mıdır? Ve şunu da sormak istiyorum. Sizce dolgulu mi dolgusuz mu? Ben eskiden hayatta giyemezdim olmazdı ama şimdi daha dik toplu durduğu için hoşuma gidiyor