Merhaba öncelikle kendimi sizin yerinize koydum ne yapardım diye Allah sabır versin çok zor bı durum
İşe başlasam bile asla emzirmekten vazgeçmem hatta geceleri sadece emziririm ve eğer işteyken fırsat bulursam süt sagardim
Ek gıdaya daha çok ağırlık veririm gündüzleri artık kim bakacaksa ona söylerim sevdiği yediği şeyleri yapıp koyarım
Ve en son formül mamayı düşünürüm ek gıdada doymazsa.
Ama eğer hiçbiri olmuyor normal sütü bir denerim alerjik bir reaksiyon göstermezse dusunebilirdim.
Sevgiler 🙋