Ayminaa Kizlarrrr catlaklariniza her hangi bisey kullanıyormusunuz bende de çok var ve ben goruntusunden hiç hoşlanmıyorum napmaliyim tavsiye verecek olan varmi.?
Gokyuzumm Ayminaa düzenli olarak nemlendirmek gerekiyormuş. Bide çatlak bakim kremleri vaar kullanıp memnun kalan çok kişi var. Ben düzenli kullanamadım ama yer yer beyazlamaya başlamıştı.