Merhaba aylık 2000 olan kres ücreti Eylül itibariyle 3500 olmuş 3250 zor indiler asgari ücretle çalışan bir anne ve bakanıda yoksa nasıl çalışacak o zaman? benim iki çocuğum var kızım yedi aylık oğlum 3 yaşında kızı da biraz büyütüp ikisini krese verip çalışmak istiyorum ama iki çocuk ve bu kres fiyatlarıyla çalışmama değmeyecek gibi duruyor ne yapıcaz böyle işimi bırakalım siz neler düşünüyorsunuz