Aynı sorun bendede var 2 aylık bebeğim 15 gundur kabız doktora götürdüm duphalac prebiyotik verdi iki kere yaptı yine yapmadi bende eczaneye danışarak fitil aldım fitili yapınca hemen yapıyor alışır diye tekrar tekrar yapmak istemiyorum ne yapacağımı bilemez oldum yani