Tunammmm ilk 15-20gün uzun giydirdim sıcaklar tam bastırmamıştı hemen buz gibi oluyordu elleri ayakları ,ellerine eldiven falan baya sarmaladım fakat Şimdilerde kendi giydiğimizin bir kat fazlası atlet kısa kollu zıbın ayaklara çorap gaz almasın diye, müslin örtüyle de sadece midesini örtüyorum, ayaklarını ve midesini sıcak tut bi şey olmaz dediler gerçekten de cocuk rahatladı, ayrıca her gün de mutlaka duş aldırıyorum. Yarın da 40mız cıkıyor