23 aylık kızım resmen değişti tam bir meme düşkünü oldu,kendi kendine oyun oynardı şimdi asla oynamıyor sürekli peşimde resmen gölgem gibi ben nereye gidersem oraya geliyor asla bırakmıyor bu ne zaman geçicek sizin de bebeklerde var mı bu durum,bir de memnuniyetsizlik bi ağlama krizleri başladı ,taktım kafama huniyi bekliyorum güzel günleri 🙄