Deletedmom_109 annelik meslekmi bilmem ama ağlayan bi çocuk görsem annesi gibi hissediyorum hemen yardım etmek istiyorum. Derdi ne anlamak çözüm bulmak istiyorum. Sanırım bu tüm annelerde var olan bı durumdur.
Onun haricinde paramedik mesleğim. Genel anlamda acıma duygumu kaybettim diyebilirim. Bıri yaralansa kolu bacağı kafası bile kopsa ayy bile diyemiyorum. Sadece tedaviyi düşünüyorum. Çok sagouk kanlı oldum. Hiç iyi bı durum değil. Diğer duygularım dada eksilmeler oldu. Ve insanların kollarına damarlarina bakıp damaryolu nereden nasıl açarım falan bunları düşünüyorum tabi karsimdakinin bundan haberi olmuyor