Ebru-isil papatyasevdalisiii Besafe izi comfort x3 kullanıyoruz isofixli memnunuz. 3 kademe yatış pozisyonu var. Dışarıyı rahatlıkla görebiliyor
FatmaKrbkl papatyasevdalisiii bizimkisi de besafe izi comfort x3 isofixli çok memnunuz, iki kere memlekete gittik 7 saat mesafede gayet rahattı☺️
Ebru-isil Betibethyy çok terletmiyor ama hepsinde vardır o çünkü sabit şekilde nereye otursa terliyor çocuklar
FatmaKrbkl Betibethyy ben öyle bi sorun yaşamadım ama uzun yola çıkarken arkasına müslin örtü koyuyordum ara verdiğimiz zaman değiştiriyordum, ama kısa mesafede hiç yaşamadık, kaldı ki iki üç saat sabit oturunca hangi koltuk olsa terletir diye düşünüyorum 🌸
OozlemOozlem Betibethyy merhaba biz de kıllanıyoruz evet malesef terletiyor ama müslin koltuk örtüsü büyük ölçüde engelliyor.