Cisem_25 Kızımın saçı çok kuru ve kıvırcık ne gibi bakım ürünleri kullanabilirim? Yağ olur krem olur. Tecrübeli annelerden tavsiye almak isterim
momandad_16 Cisem_25 bende duşta saç maskesi kullanıyorum yumuşacık oluyor duytan sonra taraması kolay oluyor duştan öncede mutlaka tarıyorum saçımı öyle giriyorum
Miimii Uni baby kolay saç tarama spreyi banyodan sonra sıkıyorum hem çok kolay taranıyor hemde saçları yumuşacık yapıyor kurusa bile kokusu da çok hoş ebebekte var migros gibi marketlerde de satılıyor ben çok memnun kaldım