Anneyim- Anneler öyle çaresiz kaldım ki bir anda sütüm gitti ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Sağarken 120 cc gelirdi 1 hafta öncesine kadar. Şimdi 20 cc zor çıkıyor . Göğüslerim eskisi gibi kaynamıyor. Emzir sık sık gelir diyorlar ama emin olamıyorum. Sağınca çıkmıyor moralim bozuluyor. Gerçekten emzirdikçe süt gelir mi yardımınıza ihtiyacım var… 😔
gezentianne Anneyim- En iyi makina bile bebeğin emiş gücünden fazla olamaz.En iyi süt yapan sey bebegin emmesidir.Sağdıkça azalmasının sebebi budur
Hep_mi_uykusuz Anneyim- Benim ilk 1 ay sutum var yok arasiydi hatta kizim kilo kaybindan hastanede yatti.Bol su ictim cok sık emsirdim masallah cok arttii.Sizde gerekirse mama vermeyin yada az verin ki surekli meme istesin
Asyaveannesi04 Anneyim- evet gelir üzmeyin kendinizi aynı şekilde vazgeçmeden sağım yapmaya devam edin ♥️
MySunny Anneyim- geceleri daha sık emzirin, ya da sağın. Siğer arkadaşın da dediği gibi, süt olayı tamamen beyinde bitiyor, kendi Kendinize sütüm gelmiyor yetmiyor derseniz, beyin sütüünüzü gerçekten arttırmaz.
MinikMucizeeemm Evet hatta önceye göre çok daha fazla emzirin. Süt kanallarınız çalışsın,birde çok bol su tüketin ❣️ Birde sütüm yok diye psikolojik olarak kafaya takmayın,sütüm var yetiyor diyin. Psikolojik olarak ta çok önemli ☺️