Elifse Selam kızlar 2bucuk ay önce doğum yaptım dün regli oldum ilk kez ama çok yoğun bir kanama var bu normal mi ya 😏bu kadar gelmesi tecrübeli olanlar sizlerin nasıldı
anayimbenn Elifse ben 6ay sonra oldum çok az geldi. Herkesin farklıdır ama muhakkak değişiklik gösterir. Panik yapmayın takip edin kendinizi
Latiko Elifse ilk reglim benimde aşırı çok olmuştu öyleki lohusa gibi deepend kullanmıştım bi kaç gün.sonraki aylarda normal her zamanki kanamalarım gibi oldu.
irva Elifse Ben 40 başı olmuştum ilk 2 3 ay yoğun geldi.Depend kullandım ben normal ped işe yaramamıştı.Sonradan normale döndü düzeni.
Slm-sg Elifse 5.ayda ilk defa oldum. Benimde çok yoğun oldu. Bebeğim de 10 aylık hala düzene girmedi. 1,5 ayda bir oluyorum bazen 20 gün sonra tekrar oluyorum. Gebelikten önce hiç yogun olmazdı benim ama şimdi çok yogun geçiyor
Elifse anayimbenn normalde hiç bu kadar olmazdı ped yetiştiremedim doğumdan depend vardı onu kullanayım dedim
Mihriballimm Ben ben. Ben 4. Ayda oldum bugün bitti reglim bebek bezi kullandim onda bile çarşafa geçti çok fenaydı
Elifse Mihriballimm ayy gerçekten mi içimi rahatlattınız doktor randevusu alacaktım ters birsey mi var acaba diye düşünüyordum kaç gün sürdü sizin acaba
Mihriballimm Elifse normal regl döngüm de 5 gün sürüyordu yine 5 gün sürdü ama dolu dolu beş gün geçirdim ilk 3 gün kabus gibiydi 😀