Kızlar merhaba,
Oğlum 17 aylık olacak ama bağımsız yürüme yok. Sıralama var, koltuklara tırmanma var ev içinde bisikleti ve atını sürme var kısaca her şet var ama desteksiz yürüme yok. Yaşayan var mı bu durumu max 18 aylığa kadar yürümeli diye biliyorum ama öyle bir cesareti hala yok. ☹️