Anneler kızım 6 ay 25 günlük. Emzirme serüvenim buraya kadarmış. Tek sağımda 300 cc de gördüm daha 1 hafta öncesine kadar 120 cc de görürdüm şuan 20 cc sağımda zorla çıkıyor . Bebeğim az çiş yapıyor bebeğim emerken göğüslerim eskisi gibi kaynamıyor demekki buraya kadarmış. Bebeğime mama alacağım. Aptamil , sma , hip aldım asla yemiyor. Yüzüme püskürttü her seferinde. Başka hangi mamayı önerirsiniz ?