Psovate aratınca sizin paylaşımınızı gördüm. Ben 8 erkek kardeşim 4 yaşından beri var bizde. Hem vücud hemde saç derimizde. Doktorla bilemediği için sanırım hep nemlendirici verdiler. Yıllar geçtikçe araştırmalar vs derken kortizonlu kremlerin işe yaradığını anladık. Kardeşimde az denilcek kadar az bende hala var. Stres olduğumda birden patlıyo. Benimde çok kaşınıyo kanatıcak kadar yani. Ve şöyle söyliyim, sıcak suyu sevmez, lif kese asla kullanmayın yumuşak lifle lifleyin asla bastırmayın, kokulu deterjan şampuan vs asla asla daha çok azdırır, ve saçını sakın bit tarağı tarzı şeyle taramayın. Ne kadar çok oynarsanız o kadar çok çoğalır. Bana deniz çok iyi geliyo 2-3 güne gidiyo, ve karaciğer kontrolünü yaptırın mutlaka. Yaksana yansada kremi sürün derim çünkü ilerleyen zamanda çok pişman olursunuz bütün vücudunu kaplar Allah korusun