simiyyy bende taktik alayım diye yazmıştım. Bizde normal yemeye başlıyoruz güzel yiyor 3 5 kasiktwn sonra ayağa kalkıyor ayakta 2 3 yiyor sonra atlamaya çalışıyor hadi diyorum.2 kaşık kaldı açıp yediriyorum bazen açmıyorum bitiriyor ama hep bir hareket halinde 😭