Kızlar oğlum 3 ay 25 günlük. Normalde sabahları 120 ml mama içerdi. Gün içinde de 3-4 saatte 90 ml içer. Ama 3 gündür 90 ml mi Zor bitiriyor yani içiyor ama sanki zorla içiyor gibi. Yarısını içince bi yavaşlıyor duruyor. Eskiden hızlı hızlı içer hatta bitince ağlardı. Mamadan mı sıkıldı acaba değiştirmeli miyim mamayı anlamadım. Sizce ?