Esraabrklug Bu akşam eşimin dayı kızının nişanı var gelin dedi defalarca .gitmeyi çok istiyorum çünkü gerçekten çok bunaldim evde sıkıldım .kayinvalideyle ic ice yasiyoruz kaynana kucucuk bebekle gitme kizim 40 ciksin sonra gidersin gunahtir falan diyor.16 günlük bebeğim . Çok üzüldüm gitme deyince .tmm kalbimi kırarak söylemedi ama gitme diyor ısrarla:( bende tamam gitmiyorum dedim .siz olsanız napardiniz
[silindi] Esraabrklug Ben günah seviyorum diyip giderdim. Böyle geri kafalı konuşanları kırmadan şaka yollu uyarıyorum ilk günden beri bi süre sonra gına geliyor çünkü.
Ftmsnny Esraabrklug nişana kırkınız çıkmadığı için değilde bebeğin kulağına zarar vereceğiniz için gitmeyin derim. Onu bırakıp gideceksenizde 40 ı beklemenize zaten gerek yok hepsi hurafe
Sewqide Esraabrklug sorun bebegin disari cikmasi ise bebegini emzir uyut 1 saat sahip ciksin kaynanan sende git gel 1 saat havan degisir bebekde evinde huzurlu olur 16 gun kalabalik bir ortama girmek icin kucuk orada mikrop kapabilir kaynana tek bu konuda katiluyorum ama sen cikip havani degistir annelerinde molaya ihtiyaci var
deletedmom719 Esraabrklug valla bizde 28 günlüğüz ama ben tatlı yemeye çıktım kahvaltı etmeye çıktık alışverişe çıktık eşimle. Annemlere geldim kaldım kayınvalidemlere gittim kaldım. 28 günde çok yeri dolaştı oğluşum 😄 insanın evde psikolojisi bozuluyor gerçekten. Bi odada tıkılıp kalıyorsun. Sonra moral bozukluğu sonra sütede etki ediyor bu tabiki. Sana tavsiyem nişana gitme hani hem yükses ses varsa bebeğine zarar verebilir hemde çok fazla kişi görmek dokunmak isteyeceği için mikrop kapabilir nazar değebilir. Nişana gitmek yerine eşinle kahvaltıya çıkın yürüyüşe çıkın hava alın ama kesinlikle eve kapanmayın. 40 olayı saçma çünkü. Sonuçta hastaneye de gidiyoruz 40 çıkmadan değil mi. Sizin moraliniz iyi olacak ki bebeğiniz de iyi olsun. Gezin dolaşın bol bol ama minik bir tavsiye sadece anne sütü alıyorsa Bi yerde emziririm demeyin ben gibi sütünüzü sağıp çıkın yoksa asla rahat ettirmiyorlar 🤣
Esraabrklug Sewqide kaynanan asla bakmaz bebeğe ben yapamam ağlar süt ister diyo ugrasamiyo canına pek düşkün.offf çok moralsizim
Farahzeynep Bizimkiler de 40ı çıkmadan gezme dediler ama eşimle dinlemedik, 2 haftalıktı gece starbucksa gittik 😂 ama nişan gürültülü olabilir, o nedenle biraz düşünürdüm. Evde mi düğün salonunda falan mı?
Dogam41018 Esraabrklug o kim oluyordu gitme diyor. Tabiki dinlemezdim 🙄 hatta inadına giderdim bir daha karışmasın diye. Ne münasebet ya koskoca kadınsın sen ne karışır ya.
Farahzeynep Esraabrklug babamlarda aynı sebeple çıkma dediler ama zaten lohusasın hiç çekilmiyor ama salondaysa nişan çok gürültüdür kulaklarına zarar verebilir. Ama başka yerlere gidin , yaşlıları dinlerseniz gece bezleri de atılmazmış 40ı çıkmadan 🧘🏻♂️
Mhtp557 Esraabrklug bence bebeği bırak git bişey olursa laf cok yersin kafanı ağrıtma hem daha rahat olursun
Sewqide Esraabrklug ala ala sen doyurup uyutup gideceksin ufacik cocuk napicak ona cocukalarini nasil buyutmus bi garipler ya
kibele1923 Esraabrklug bebeğim daha 23 günlükken babamlara gittik kaldık bikac gün sonra arkadaslara falan gittik hiç öyle 40 falan dinlemedim. ben inanmıyorum öyle şeylere yaa. Gidin gezin tozun ama nişana değil. Arkadaşların da dediği gibi sesten dolayı. Kaynananız bakmıyorsa sevmeye gelince de siz bırakmayın bence 🤨 madem bakmıyor sevmesin de çok katıyım bu konuda kimse kusura bakmasın. Sizin de gezmeye hakkınız var. Sıkıntı etmeyin yine de. allah korusun lohusa depresyonu falan çok kötü olur sonra. Akışına bırakın eşinizle bebeğinizle hava almaya çıkın gezin tosun yürüyüşler yapın ama eve kapanmanın derim ben
Meryemmtemev Esraabrklug bş teklif et bakalım cok lücük bakablr aslında sen bırakırsan ama bebegi o kalabalıga ve gürültüye sokmasan iyi olur
deletedmom719 Esraabrklug canım eve kapanma cidden dışarı çıkmaktan korkma bir şey olmaz en kötü evinizin yanında Bi parka gidin Bi çekirdek Bi çay için inan çok iyi gelecek bu bile. Ama eve tıkılırsan psikolojin bozulur. Kimin ne dediğini umursama senin ne istediğin daha önemli.
Oozzee Eğlenceli nişansa bebeğiniz gürültüden rahatsız olabilir. Oğlum 2 aylıkken gürültülü bi davete gitmiştik ve acayip korkmuştu, 16-17 günlük daha çok ürkebilir. Diğer türlü ben 40’ı çıkmadan ohoooo nerelere gitmiştim😅
Ebru_91 Oozzee yaa bizde 42 gunluguz ay sonunda nisan var yani 2 aylik olcaz normalde surekli disari cikiyoruz ama siz korktu deyince tedirgin oldum hic durmadı sizin bebis
Esraabrklug Farahzeynep evet onuda dedi bezi atılmazmış bilmem ne.ya bilmiyorum şuan ağlıyorum gerçekten lohusa psikolojisi mi neyse artık moralim acayip bozuldu.eşim gel istersen diyor .yok annen gelme diyor gelmiyecek dedim bende
Mbaby Esraabrklug ama mikroplara hastaliklara cok acik oluyorlar gürültü ses sürekli emmek istiycek yinede sizin ne istediginiz onemli tabi rahat edebileceginizi düsünüyorsaniz ama okadar kalabalik bir ortama sokmayin derim cocugunuzu ilk gezmesinde
Esraabrklug Mbaby ya yok ilk gezme değil annemlere gittim bayramda ama kaynana nişana girme diyor 40 çıksın sonra gidersin düğünlere nişana falan dedi
Farahzeynep Esraabrklug lohusalıktan kaynaklıdır, ben de eşim sohbete gidecek diye oturup ağlamıştım, ben bebekle tek başımayım sen geziyorsun diye 😒😒