ikievladimveben MinnakAsel bide bunu nasıl alacağım pttdn mi yoksa oraya bi adres girmisler oraya mi gidip alacağım
Gecenaz Ne kadar para çıkıyor canım ve bende basvuru yaptim ama beni sgk ya cagirip kimlik fotokopisi istedoler sizden istddiler mi
birprensannesii_ Ben sabahtan berıdır gıremıyorum sosyal bsvuru hızmetıne neden acaba sonucumu da goremıyorum