Noriye tam anlayamadım ama burada da bir aylıkken sadece doğumda vurulduğu aşının ikinci dozu vuruluyor diğer bahsettiğiniz aşılar İki aylık oluyor sizin de öyle olmuş galiba doğru vurulmuş banyo konusunda bir zamana bırakın tutmamışsa test yaptırıp bir daha vurdura biliyorsunuz. Rota aşısı da illa iki aylıkken vurulacak diye bir şey yok üç ay 16 güne kadar vuruluyor Ben üç aylıkken vurdurdum dr tavsiyesiyle hiçbir sorun olmadı Türkiye’de iki doz vurulur o rota virüs aşısı İkinci dozunu da beş aylıkken vurdurduk, biraz geç yaptırmışsınız ama bir şey olmaz yani Bir aylıkken yapılmıyor sonuçta verem aşısı