Nur29 hayırlı olsun. Bence Tekirdağ güzel bi şehir. Gezecek yer yok demiş herkes ama ben İstanbul’a göre daha çok gezme imkanı buldum. İstanbul’da kaç kere pazar gezmesine çıkıp trafiğe dayanamayıp yarı yoldan döndük. Burada öyle bir sıkıntı yok gidip güzelce yemeğini yiyebileceğin, vakit geçirebileceğin şekilde yani. Çorluda oturdum ben kendim de trakyalıyım sakin yaşamı seviyorsanız hoşunuza gider. Ama kiralık ev araştırırken mahallelere dikkat edin. Her mahalle aynı sakinlikte değil 😁😁