Mommyyigit Bebeğim 3 gündür yumurta sarısına başladı bugün pişik oldu 7 aylık bu arada doktor kontrolü ile başladık ve gün de bir ya da iki defa küçük küçük kusması oluyor sizce yumurta alerjisi olabilirmi doğduğundan beri ilk defa pişik oldu
eylul19 Mommyyigit dıs donemınde yada ek gıda donemınde pısık olabılıyorlar.pısık ıcın alerjı teshısı koymazlar daha belırgın seyler olmalı vucudun kapalı yerlerının kabarması gbı fln ama kusma neyden kaynaklı onu sormanız lazım doktora devam edrrse eger
Mommyyigit eylul19 anladım teşekkür ederim 🙏 kusma da öyle çok az günde bir iki kere olmaya başladı yumurtaya başladığından beri doktora sorucam teşekkürler tekrar