luluuu Kizlar merhaba. Yarın sabah hastaneye gideceğim rahim ağzında yara olduğu için. Doktor çok kısa süreli bir işlem dedi fakat işlem sırasında baygın olacakmışım. Bu tedaviyi olan var mı? Sonrasında hemen kendime gelir miyim? Ağrı sızı vs olur mu?
zeynepiklin Merhaba. Ben olmuştum. Bahsettiğinz tedavi yarayı yakıyorlar. Ben hiç anestezi almadan oldum yürüyerek de çıktım herhangi bi ağrım sızım olmadı. İşlem sırasında can yanıyor tabi ama siz anestezi ile olacağınız için onu da hissetmezsiniz zaten.
luluuu zeynepiklin teşekkür ederim. Ayılmam da uzun sürmez o zaman herhalde. Malum çocuk var evde arkadaşıma birakacagim aklımda onda kalacak. İnşallah uzun sürmez
zeynepiklin luluuu ben anestezi almadım doktorum gerek yok dayanırsın dedi yani öyle de oldu açıkçası 15 dakika kadar sürdü lazer epilasyon gibi bi sızı hissettim sadece ama tabi yaranın durumuna göre değişiyordur uygulama yöntemi. Anesteziden uyanma süresi ile ilgili bi fikrim yok maalesef. Geçmiş olsun.
luluuu Cangul benim sürekli lekelenmem hatta lekeden de öte kanamam vardı cinsel ilişkiden sonra. O şikayetle gittim doktora rahim ağzında yara varmış meger
luluuu Deletedmom_54 yakma işlemi oldu. 10 dakika sürdü o sırada baygindim işlem biter bitmez uyandirdilar