neseozkan Arkadaşlar bebeğimin ateşi 37,5 fitil verdim ılık suyla duş aldırdım şuan 37,3 doktora gitmeli miyim ne yapmalıyım
[silindi] neseozkan ateşi normal 37,5 üstü olmadıkça ilaç vs vermenize gerek yok. 38ler görürseniz Dr a gidin.
Minahanzade neseozkan bu söylediğiniz yüksek ateş değil ki fitil vermişsiniz bir de 🤦🏻♀️ Ateşe çok fazla müdahale ederseniz vücut savaşmayı öğrenemez tembelleşir ve hep hep bunları kullanmaya maruz kalırsınız . Limonlu çorap kiydirip eklem yerlerine ılık kompres yapabilirsiniz . Sirkeli su ile de yapabilirsiniz daha etkili olur
Meryemmtemev neseozkan abartmayın lütfen nete bakın birazcık 38 altı ateş normaldir fitil cok iyi birşey degl öyle sıksık koymayın
Hohomoromu neseozkan 36 ateş değildir bebeklern vucut ısıso zaten yuksektr bizlere göre 36-36 bucuk normal 38 i görürsenz ilaç verin eger cıkıyorsa atesı muhakk doktora gidin enfeksıyn kaynajlı falan olnasn
Bilgeefe02 Meryemmtemev canım nete bak istersen yeni doğan bebekler (0-3 ay) 37 üstü ateş doktora gidilmesi gerekiyor bana da bebekler dayanır ateşe dediler biz 38.5 ti hastaneye gittiğimiz de 37.2 ye düştü gidene kadar ben düşmüş dedim hemşire bu yeni doğan düşük mü sanıyorsunuz dedi 37 oldu mu getirmeniz lazım dedi zaten testler yapıldı belinden sıvı alındı menenjit teşhisiyle hastanede yattık
Meryemmtemev neseozkan takip edin ateşlenvücudu bagışıklık kazanıcak fitime alıştırrsanız daha yksek ateşlerde fitille düşüremezsnz şmdilim 1 cay k calpol verseniz yeter ona baktınız düşmedi doktora götürün enfeksiyon durumu olablr
Nas 37.5 ateş değildir. Bebeklerde 38 ve üstünü ateş kabul ederiz. Takipte kalın eğer yükselmeye başlarsa önce üstünü soyup duş aldırın. 38 ve üstü olursa 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz. Eğer ateş devam ederse 4-6 saat aralıklarla ateş düşürücü verebilirsiniz. İnatçı düşmeyen ateş olurda doktorunuza başvurun.
yaseminnduru Minahanzade Sirkeli su, alkol, kolonya ve soğuk su ateş düşürme konusunda faydası olmadığı gibi damarları büzerek kan dolaşımının periferde azalmasına neden olur ve iç ateşin daha çok yükselmesine neden olur.
DeryaDerin 3 gündür ateşli ilk gün 40 a kadar çıktı ateşi keyfi iyi olduğu için hemen müdahale etmedik ilaçla ılık duş soğuk kompres odayı serinletme bunlardan sonrada düşmüyorsa pedifen parol veriom dönüşümlü veriyoruz hala düşmedi çocuk keyifsiz aygın baygın bakıyosa fitil veriyoruz biz ama 3ay altı bebeklerde ateşlendiğinde acil servise başvursanız daha iyi
Bilgeefe02 neseozkan evet canım gitmelisin ilk 3 ay bebeklerde 37 üstü yüksek ateş olarak geçiyor beklemeden götür rabbim şifa versin 🙏🏻