Meraba ben 32 haftalık hamileyim ve doktorum bana bu ilacı yazdı ilacın adı Banacare vitamin D ve mineraller ilacim bu..demek istediğim bu ilaçtan kullanan oldumu faydasinj gören oldumu 🤭hem anne hem bebek için. Faydası olurmu. hiç kullanmadığım için biraz tedirgin oldum kusurbakmayin