_mommm 2018 de Mayıs başında gitmiştim ben Mustafa otel 😅 o zamanlar için uygundu balayına gitmiştim belkide balayı rezervasyonu yapılmadığı için eşim atlamis orayı😅 çok sakindi sessiz sakin o zamanlar çok iyiydi tam kafa dinlemelik tekrar gitmek istiyoruz ama ne mumkun