herkese merhaba öncelikle bu konuyla ilgili daha önce post açtım ama 2 kişi dışında yazan olmamıştı belki gören yaşayan varsa yardımcı olur diye tekrar post açıyorum salı günü doktor randevusu aldım ama yinede içim rahat etmediği için soruyorum sevgili anneler kızım 7.5 aylık ve 5.5 aylıktan beri sürekli bacaklarını kasıyor ileri geri açıp kapatıyor ve bunu boş bulduğu her an yapıyor bebek arabasında yürüteçte mama sandalyesinde uzanırken bezli bezsiz mama yerken bile artık sinirden oturup ağlar oldum gördükçe ve birşey yapamadıkça kendimi yıprata yıprata takıntılı bir insan oldum çıktım bebeğinde böyle bir durumla karşılaşan ve çözüm önerileri olan Allah rızası için yazsın çaresizce beklemek beni çok yıprattı şimdiden herkese teşekkürler