Masalinannesjj Kızım ile gezme planları yapıyorum zorlandığınız oldu mu? Ve bebek dikiz aynası hangisini tavsiye edersiniz?
mamanveutdormir Masalinannesjj kaç aylık bebeğiniz? pusetin oto koltuğu olan aparatıyla ön koltuğa koyabilirsiniz. sırtı yola dönük olacak(ters yani yüzü koltuğa bakacak) airbag kapalı olacak. normal oto koltuklarında arkada olmak mecburi. ben kızımla geziyorum hala oto koltuğu almadım önde yanımda gidiyor
Pericikk Masalinannesjj yakın masefelere gidiyorum ama uzun yolculuk yapmadım hiç. Arabaya binince bebeğimin sevdiği şarkıları açıyorum eline de sevdiği bir oyuncak gidene kadar hiç sesi çıkmıyor kırmızı ışıkta filan arkamı dönüp bakıyorum keyfi yerinde oluyor ama uzun yolculuk yapamam mesela çünkü geçen eşimin memleketine gittik 5 saat sürdü bazen ağladı oyalamak gerekiyor illaki, büyüyene kadar gözüm almaz
irva Masalinannesjj Oğlum araba ile gezmeyi bebekliğinden beri çok seviyor.Şimdi 21 aylık.Hiç öyle zorlanma yaşamadım.Dikiz aynası da özel olarak almadım canım.
Gizemcaglar01 Masalinannesjj ben gidemiyorum aşırı ağlıyor arabam varken otobüsle gidip geliyorum daha sağlıklı gelmeye başladı o seçenek yoksa aşırı stres oluyorum
MihraTas Masalinannesjj Masalinannesjj Ben kullanıyorum. Çok çok uzak mesafelere gitmiyorum ama market, hastane, arkadaşımın evi gibi normalde de sürekli gittiğim yerlere gidiyorum. Çok şükür hiç bir problem olmadı. Eğer nasıl yaparım bebekle diye tereddütünüz varsa kendinizi rahatlatın. Hatta arabadan inip bide bebeği kucaklayınca insanlar helal olsun bebekle de araba kullanıyorsun diyorlar ve bu insana özgüven katıyor 😄 Ben özel bir dikiz aynası almadım. Hatta dikiz aynasından bakmıyorum bebeğime yol güvenliyse birkaç kez arkamı dönüp öyle kontrol ediyorum kendisini.
Lidya-t Her gün okula gidip geliyoruz ,uzun yoka çok gittik beraber şarkı açıyorum, oyuncak veriyorum oyalanıyor bir şekilde oto koltuğunda oturmayı seviyor sürekli geziyoruz.
SetenayCo Masalinannesjj uzun mesafe de dahil bebeğimle yola çıkıyorum. Hiç endişelenecek bir durum olmuyor. 🌺
Eceninannesi33 Masalinannesjj şu an kızım 10 aylık oto koltugu aldık ama ilk doğdugu andan itibaren her yere gittim ilk başlarda uzun pusete yatırıyordum sonra ana kucagını oto koltugu gibi kullandım şimdi de araca takılan oto koltuguna oturtuyorum çok rahat oldu
Masalinannesjj 40 günlük olduk şükür daha minik ama ben onunla rahatça gezmek istiyorum simdi araç kullanırken kayinvalidem arkada yanında oluyor ama her zaman birini bulamam. Puseti var ona koyuyorum kemerle sabitliyorum suan tek hiç denemedik bakalim 😁
eserekli_kiz11 Masalinannesjj 2. 5 ayligiz dogdugu gunden beri on koltuga yanima alyrm rahat gidip gelyrm
Alimel Masalinannesjj hiç biri yok valla ben koyuyorum arkaya bağlıyorum oto koltuğu kemer vs herşeyini emzik veriyorum uyuyo genelde doğduğu ilk günden beri çıkıyorum öyle alıştı sanırım