Cery Arkadaşlar bebeğimin dördüncü ay aşıları olacak mutlaka sorulmuştur ama ateş veya huysuzluk yaşadınız mı ? Neler yaptınız ?
Ebruadiguzel Bizde bugün tam 4 aylık olduk haftaya doktora götüreceğim bende burda bekleyeyim rota 2.dozuda olucak