Cery Arkadaşlar doğum sonrası üçüncü ay bitimiyle saçlarımı felaket derecede dökülür oldu hee şöyle saçım gür ama yinede insanın içi dayanmıyor. Bu konuda neler yaptınız çözüm olarak . Kan değerlerini ölçtüren var mı ??
AybarsMother Cery Benim de öylee döküleni görünce şaşırıyorum kafamda bu kadar yok diyorum kel kalmazsak iyi bu gidişle 😬 kan tahlili vericem bakalım eksik değerlerim olmuştur illaki 🤷🏻♀️ Çözüm bulan varsa burada bekliyorum 🙋🏻♀️
Alaranaz Cery Benim de öyle oldu en çok önlerden döküldü resmen kel gibi olmuştu önüm 🙁 Sonrasında düzeldi bişey yapmadım
Serram06 Bende aynı durumdayım vitaminde kullanıyorum ama ostrojen hormonun aniden düşmesinden kaynaklı oluyormuş o yüzden belli bir süre dökülmesi normalmiş
Askimizinmeyveleri AybarsMother 17 aylık kızım hala dökülüyor sanırım emzirme sonlandırıldığında oda kesilecek
Asudemin AybarsMother 6. Aya kadar hiç saçım kalmayacak sandım her banyo da yumak yumak döküldü Şu an da 2 yaşında tam vaktini hatırlamıyorum sonradan dökülenler çıktı şu an da eski halinde çok şükür üzülmeyin düzeliyor Saç dökülmesine karşı etkili bir şampuan almıştım o da durdurmuş olabilir
Alka Cery benimde aynıydı .bı dönem bu bence . Vitamin felan kullanmadım .5 aylık olduğunda oğlum dökülenlerin yeri doldu tamamen . Bir şey yapmadım ben yani.
Pineapple20 Cery 7-8.aya kadar dökülme durmadı ben de takviye filan almadım açıkçası. Sonra çıktı dökülenler kahkül oldu öyle söyleyim 😀
Abide91 Vitaminlerle ilgili takviye kullandım ama hiç fayda etmedi kızım 1 Yasina girecek dokulmelerim baya azaldı artık