ElifMeryem25 Doktor önerisiyle bebeğime papatya çayı vermem gerekiyor.. bebeğim biberona alışkın olmadığı için içemiyor kaşıkla da zorlanıyor Sizlerin önerisi/tavsiyesi seve seve uygulamak isterim
YeniAnneIstanbul ElifMeryem25 papatya cayi neye iyi geliyor? 6 aylik olunca eline kucuk bardak veya pipetli bardak verebilirsiniz. Cayi sogutup icerseniz agzi yandi vs.derdide olmaz kolay olur icecek gibi
Kumsalve_annesi16 YeniAnneIstanbul kızım 8 aylık hala pipet kullanamıyor 6 aylık nasıl pipetle içecek ki ?
YeniAnneIstanbul Kumsalve_annesi16 benim oglum 6 aylikken eline verdim ve 7 aylikken tam kullanmaya basladi eline versen kullanmayi ogrenir
Deletedmom_23 ElifMeryem25 Çay bardağı ile deneyin. Hatta örneğin çorba yedireceksiniz diyelim. Kaşıkla yemiyor mu çay bardağı ile içirin içer