minikkus_1_5 eski bir kolik bebe annesi olarak ben en çok beyaz gürültüyü tavsiye ederim ilk günlerinden 5. Ayına kadar kullandık sonra kendi kendine istemedi uyumak o seste. Ben yine 5. Aya kadar üstümde uyuttum başka hiçbir yerde uyumuyordu, sallanarak uyuyorsa ki koliğe iyi geldiği söyleniyor çingene salıncağı deneyebilirsin, gazı için ben en çok sab Simplexten fayda gördüm ama bence bu konu bebekten bebeğe değişiyor deneyip uygun gaz damlasında kalabilirsin mutlaka yanında probiyotik de kullanın derim ( maflor, biogaia vs), ama en büyük çaresi malesef ki zaman, geçen sene bu zamanlarda sürekli ağlıyordum ben de çok çektim ama bi bakmışsın yürüyorlar, koşuyorlar, anne anne diye peşine takılıyorlar, ileride umarım bu günleri neler çekmişim diye gülerek hatırlarsın